Consultancy.

AMP geeft u de mogelijkheid om een advies op maat te verstrekken naar aanleiding van een uitgevoerd onderzoek. Hierbij worden handvatten aangereikt waarmee de kwaliteit van dienstverlening verbeterd kan worden.

Training Apotheken.


In veel apotheken komt meer en meer de vraag op:

“Hoe kunnen wij de resultaten van het OKA verbeteren?”

 

De eerste oplossing ligt bij het verbeteren van het people management van de leidinggevenden in een apotheek. ‘Hoe maak ik mijn mensen beter?’

 

Voorts blijkt dat assistentes zelf niet goed door hebben wat hun gedrag aan de balie is. ‘Hoe scoor ik beter bij het OKA?’

Artikel Apotheekteam Magazine.


In het Apotheekteam Magazine van de KNMP vertelt Marga Molengraaf, Farmaceutisch Manager van Apotheek Vrijhoeve in Sprang Capelle, over haar ervaring met het voeren van coachingsgesprekken.


Klik op de afbeelding of klik hier om het artikel te lezen.

“De training van Gert-Jan is zeer positief ontvangen. Hij kan de vinger op de gevoelige plek leggen zonder dat je je daardoor aangesproken voelt, maar juist geprikkeld wordt om jezelf en het team te verbeteren. Een terecht opmerking van hem is waarom het in het Kruidvat wel lukt om de WHAM-vragen te stellen maar in de apotheek niet, terwijl mensen een terechte verwachting hebben dat zij daar het beste advies krijgen. Zoals in de OKA rapportages staat is het bizar om te lezen dat landelijk maar 13% van de gevallen alle WHAM-vragen gesteld worden. Dat kan en moet gewoon beter. Uiteindelijk is het aan ons om te willen verbeteren om het tot een succes te maken, iets wat ongetwijfeld mogelijk moet zijn.”R. Glimmerveen, Apotheker
“Als toevoeging op de woorden van R. Glimmerveen wil ik aangeven dat Gert-Jan heel goed kan enthousiasmeren en energie geeft. Het team was helemaal vol energie en enthousiasme na afloop, terwijl ze er na een dag hard werken moe in gingen.”C. Geels, Apotheker